SIEĆ NETTO TESTUJE SYSTEM KAUCYJNY

Fot. materiały prasowe Netto

Sieć Netto w czterech lokalizacjach: dwóch w Warszawie oraz w Grodzisku Mazowieckim i Gołkowie rozpoczęła testowanie systemu kaucyjnego. System testowany jest we współpracy z operatorem systemu kaucyjnego PolKa i firmą InPost. 

PolKa odpowiada za infrastrukturę niezbędną do obsługi procesów operacyjnych oraz realizacji określonych obowiązków. Rolą InPost jest dostarczenie maszyn i rozwiązań logistycznych. 

System kaucyjny to nie tylko maszyna. To zmiana, która dotyka praktycznie każdego obszaru naszej działalności – od operacji i IT, przez dział handlowy i łańcuch dostaw, po zespół techniczny i wyposażeniowy. Adaptacja systemów, szkolenia pracowników, przygotowanie lokalizacji – to wszystko składa się na całościowy obraz tego przedsięwzięcia – mówi Jakub Linkowski, kierownik działu wsparcia operacji w Netto Polska.

Wszystkie maszyny czy to umieszczane na zewnątrz czy wewnątrz sklepów wyposażone są w prasę do opakowań, co pozwali na dobre gospodarowanie przestrzenią – podkreśla Netto w komunikacie prasowym.

System informuje pracowników o konieczności opróżnienia maszyny za pomocą wiadomości SMS lub e-mail – w zależności od ustawionego poziomu napełnienia. Ma to zapobiec sytuacji, w której urządzenie jest przepełnione i nie można z niego skorzystać.

Co istotne, Netto planuje wdrożyć w każdej placówce także stanowiska do ręcznej zbiórki opakowań, które będą alternatywą dla automatów – szczególnie w sytuacjach awaryjnych lub zwiększonego ruchu. Takie rozwiązanie pozwoli na sprawne funkcjonowanie systemu niezależnie od okoliczności.

oprac. jp (źródło: materiały prasowe Netto)

OSTATNIE

Scroll to Top